Νέα-Ανακοινώσεις|

Σας ενημερώνουμε ότι ο Δήμος Δομοκού στο πλαίσιο της άμεσης ανάγκης  καταγραφής των προκληθέντων ζημιών από τις πλημμύρες της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020 στο Δήμο μας και για λόγους επιτάχυνσης των διαδικασιών αποζημίωσης και αποκατάστασης των ζημιών που υπέστησαν οι κύριες κατοικίες τους, προχωρά στην καταγραφή ζημιών από συσταθείσα επιτροπή σε περιοχές του Δήμου μας για αποζημίωση των πληγέντων.

Οι ενδιαφερόμενοι πληγέντες προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι μηχανισμοί καταβολής ενισχύσεων και αποκατάστασης ζημιών, θα πρέπει εντός 30 ημερών, έως την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020, να δηλώσουν τις ζημιές που έχουν υποστεί, στις υπηρεσίες του Δήμου.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Δομοκού, Γ. Ρίτσου & Θέμιδος 1, Δομοκός

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22323 50509 – email: d.christodoulou@domokos.gr

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΛΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Ή/ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙΚΟΣΥΣΚΕΥΗΣ

  1. Αίτηση συμπληρωμένη με υπογραφή του δικαιούχου (αν υποβληθεί από εκπρόσωπο απαιτείται εξουσιοδότηση με γνήσιο της υπογραφής)
  2. Υπεύθυνη δήλωση δικαιούχου
  3. Ε1 φορολογικού έτους 2019
  4. Εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ
  5. Ε9
  6. Μισθωτήριο σε περίπτωση μισθωμένης κατοικίας
  7. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  8. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας δικαιούχου
  9. Βεβαίωση Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
  10. ΙΒΑΝ τραπεζικού λογαριασμού δικαιούχου

Η αίτηση και οι υπεύθυνες δηλώσεις υπάρχουν σε έντυπη μορφή στις Υπηρεσίες του Δήμου Δομοκού

Λοιπά δικαιολογητικά δύναται να ζητηθούν ανά περίπτωση.

Ο Δήμαρχος Δομοκού

Χαράλαμπος Β. Λιόλιος

Comments are closed.

Close Search Window